Room Attendant

Profession/métier :

Secteur :
Vente et services
Profession/métier :
Préposés/préposées à l'entretien ménager et au nettoyage - travaux légers
 
Consulter les descriptions dans la Classification nationale des professions
Nombre de postes offerts :
10

Description

Summary of Responsibilities: Reporting to the Housekeeping Manager, responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following: Consistently offer professional, friendly and engaging service Clean all assigned guestrooms including: dusting, making beds,soiled linen removal from rooms, and retrieval of clean linen from linen closets, vacuuming, bathroom cleaning, inside window cleaning, replenish rooms with supplies Sign in and out master keys daily Maintain proper usage of cleaning supplies and equipment Update and record all cleaned rooms Return and properly tag all lost and found articles in the Housekeeping Office Follow departmental policies and procedures and service standards Report necessary maintenance items Follow all safety and sanitation policies Other duties as assigned

Formation :

Diplôme :
Diplôme d'études secondaires
Ce diplôme ou cette formation est
exigé(e)

Capacité linguistique :

Niveau de français :
Scolaire
Langue française est
souhaitée
Niveau d'anglais:
Bon
La langue anglaise est
exigée

Expérience professionnelle :

Domaine d'expérience professionnelle :
Nombre d'années d'expérience professionnelle demandé :
durée min 1
durée max 
Cette expérience professionnelle et sa durée sont
souhaitées

Contrat

Type de contrat :
contrat à durée indéterminée

Rémunération

Les informations sur le salaire sont confidentielles

Avantages annexes :

Logement fourni :
oui
Prise en charge du voyage :
non
Déménagement pris en charge :
non

Informations complémentaires (catégorie du visa, déplacements, horaires particuliers, etc) :

Visa Requirements: Must be legally eligible to work in Canada. The hotel is unable to assist candidates in obtaining Canadian work authorization. Qualifications: Excellent communication and organizational skills Strong interpersonal and problem solving abilities Highly responsible & reliable Previous guest service and/or Housekeeping experience is an asset. Ability to work cohesively with fellow colleagues as part of a team with minimum supervision Ability to focus attention on guest needs, remaining calm and courteous at all times Physical Aspects of Position: Constant standing and walking throughout shift Frequent lifting and carrying up to 30 lbs Frequent kneeling, pushing, pulling, lifting Occasional ascending or descending ladders, stairs and ramps

Lieu de travail :

Colombie-Britannique, Whistler

Je veux déposer ma candidature pour ce poste