Accounts Payable Clerk

Profession/métier :

Secteur :
Affaires, finance et administration
Profession/métier :
Commis à la comptabilité et personnel assimilé
 
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Nombre de postes offerts :
1

Description

SUMMARY: Residing within the corporate accounting of Aquilini Properties Limited Partnership and its’ Group of Companies, this position is responsible for performing the day to day processing of accounts payable, transactions. ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES: (other duties may be assigned, as required) Prepare and process accounts payable invoices, cheques, wire transfers and ACH payments. Monitor accounts to ensure payments are up to date, taking advantage of vendor terms, where appropriate. Resolve invoice discrepancies. Correspond with vendors and respond to inquiries. Sorting and filing all paid invoices and other documents, as needed. Assisting with vendor and account reconciliations. Ensure AccPac is updated regularly for accuracy of vendor contact and address information. Support the Group in responding to audit and bank enquiries. Perform other related accounts payable duties as required. Various ad hoc and special projects.

Formation :

Diplôme :
Formation professionnelle
Ce diplôme ou cette formation est
souhaité(e)

Capacité linguistique :

Niveau de français :
Scolaire
Langue française est
souhaitée
Niveau d'anglais:
Bon
La langue anglaise est
exigée

Expérience professionnelle :

Domaine d'expérience professionnelle :
Nombre d'années d'expérience professionnelle demandé :
durée min 2
durée max 
Cette expérience professionnelle et sa durée sont
souhaitées

Contrat

Type de contrat :
contrat à durée déterminée
Durée du contrat (en mois) :
Full time

Rémunération

Les informations sur le salaire sont confidentielles

Avantages annexes :

Logement fourni :
non
Prise en charge du voyage :
non
Déménagement pris en charge :
non

Lieu de travail :

Colombie-Britannique, Vancouver

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